Kuinka musiikkia markkinoida: luotettava, epäonnistunut 3-vaiheinen musiikkimarkkinointiratkaisu, joka toimii

Kuinka markkinoida musiikkiasi tehokkaammin

Kappaleiden markkinoinnin tunnistaminen on ilman erillistä kysymys Yksi tärkeimmistä asioista, joita voit tehdä musiikkiyhtiöllesi ja koko musiikkiurallesi. Ymmärrät, että se on jotain, josta on huolehdittava, ja jos et yritä selvittää, kuinka markkinoida kappaleitasi tehokkaammin, sinun tulisi ymmärtää, että vähintään mitään merkittävää ei todellakaan tapahdu koskaan kappaleiden järjestämisessä.

Ensimmäinen asia, jonka voit kysyä yksin, onko sinulla tällä hetkellä tehokkaan kappaleiden mainoskampanjan yksi tärkeimmistä osista.

Mitä ehdotan tällä?

Aluksi on välttämätöntä arvioida, mihin mennään nyt, ja selvittää, ymmärrätkö tai tunnustatko sekä tunnustat tarkalleen, mitkä luotettavien kappaleiden mainonta- ja markkinointiprojektin olennaiset osat ovat? Tunnustetaan tosiasia, että jos aiot mennä kauas itsellesi kappaleteollisuudessa, on välttämätöntä tunnustaa, että sijoitat paljon henkilökohtaista rahaa ja aikaa kappaleiden työhösi. Jos olet tarkka, päämääräsi on muovata ja hioa musiikkitaitosi todeksi ”musiikkiyhtiöksi”, ja et ole epäilyksiä valitsemastasi työpolusta … sen jälkeen haluat olla yhtä tehokas kuin niin tehokas kuin voit olla.

Monilla indie-bändeillä ja myös artisteilla riippumatta siitä, ovatko ne Rock, Hip Jump, Individual tai minkä tahansa ryhmän asia, on taipumus työskennellä vain yhden tai useamman tehokkaan musiikkimainonnan kolmesta tärkeästä tarpeesta. Esimerkiksi useimmat taiteilijat ovat fantastisia saadakseen yhteyden kohdemarkkinoihin. Entä Facebookissa, Instagramissa, Twitterissä ja YouTube-sekoituksissa viestinnästä on tullut typerä yksinkertaista nykypäivän taiteilijalle.

Toisaalta myynnin pyytämistä hoidetaan määräajoin asianmukaisesti, mutta yleensä lähestytään vaarallisesti sekä ilman kaavaa tai tarvittavia liitännäiskampanjoita. Tämä puutekiilto-tekniikka pyrkii usein vaimentamaan myös alan vaikeimmin työskentelevien yhtyeiden ja myös muusikoiden ponnisteluja. Valitettavasti vain yhden tai ehkä kahden näistä avaineleistä soveltaminen ilman kappaleiden markkinointiprojektissa olevaa kolmatta komponenttia ei tuota optimaalista tuottoa sijoitetulle ajalle. Tämä ei yksinkertaisesti ole tarkka tapa markkinoida kappaleita onnistuneesti.

Älä ymmärrä minua, nimesi saaminen sinne ja osallistuminen keskusteluihin fanien kanssa voi olla uskomatonta, myös itsensä tyydyttävää, ja se on varmasti paljon parempaa kuin pidättäytyminen tekemästä mitään, mutta kuvitelkaapa, kuinka paljon tehokkaampaa varmasti varmasti olla, jos menisit käsittelemään kaikkia näitä tärkeitä musiikkiyhtiösi mainonta- ja markkinointinäkökohtia, jotka on varustettu kaavalla ja pin-point-keskittyvällä toiminnolla.

Palvelu riittämättömään musiikin mainontaan ja markkinointiin

Tärkeintä on, että kun hajotat taitoja siitä, kuinka kappaleitasi markkinoidaan tehokkaasti, käy ilmi, että artistina on tärkeää itse hallita itseäsi keskittyäksesi kappaleisiin, jotka ovat tehokkaimpia kappaleillesi yrityksen kehittäminen. Erittäin helppo noudattaa prosessia nämä musiikin mainonnan ja markkinoinnin komponentit ja musiikin promo sisältävät olennaisesti 3 toimintakaavaa:

Toimi 1 – kehitä tunnistus: Etsi yleisö, joka arvostaa kappaleiden suunnittelua, ääntäsi ja henkilöllisyyttäsi. Suorita tarvittavat toimenpiteet viestittääksesi musiikkiviestisi heille. Mitä tahansa teetkin, on kehitettävä tunnustus sinulle ja myös kappaleillesi kaikkina aikoina. Tekniikoi tämä tarkkuudella ja myös vahvoilla ohjeilla, ja myös kappaleyrityksesi rakennetta varmasti vahvistetaan monien vuosien ajan löytääkseen.

Vaihe 2 – Yhdistä kohdemarkkinoihisi: Mainitsin aiemmin, kuinka typerä suoraviivaista on olla yhteydessä faneihin tänään. Instagram, Facebook, Twitter, YouTube sekä monet muut ”hangoutit” tekevät tästä menettelystä tuulen. Heti kun olet asettanut ensimmäisen perustan ja myös antanut kohdemarkkinoillesi tietämyksen tarkalleen siitä, mitä sinun on tarjottava, jatka näiden tärkeiden jatkuvien suhteiden pitämistä fanien, median ja myös kaikkien tärkeiden kappaleyritysten kanssa puhelut, jotka keräät matkan varrella. Seuraajat ja puhelut myös haluavat tietää, että olet aito. Että välität heistä. Että olet täällä pitkän matkan. Yhteydet heihin ja pitämällä heidät mukana kasvuprosessissasi takaavat varmasti, että tämä tapahtuu sinulle.

Vaihe 3 – myy asiat (pyydä myyntiä): Tämä on tärkeä. Jos sinulla ei ole tarjottavia tuotteita … sinulla EI ole musiikkiyritystä. Toimiva tuottaa vakaa, säännöllinen kassavirta kappaleyrityksellesi on erittäin tärkeä kestävälle menestyksellesi.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *